23 Ağustos 2015 Pazar

Outlast Tüm Dll Hatalarının Çözümleri

Merhaba arkadaşlar, bu yazımda Outlast oyununda .dll hatası alan okurlarıma yardım edeceğim.


1. Adım: .rar olarak gelen klasörü masaüstüne veya her hangi bir klasöre çıkarın..
2. Adım: 64 bit kullanıcıları dosyaları hem Yerel Disk C\Windows\system 32 ve Yerel Disk C\Windows\sysWow 64 klasörüne atmalılar. 
3. Adım: Yönetici izni isterse verin, sorun yok.
4. Adım: DLL hataları çözülmüştür, sorunsuz bir şekilde oyuna devam edebilirsiniz.

Ayrıca;
Sisteminizde eksik olan .dll dosyalarını yorum olarak belirtirseniz en geç 24 saat içerisinde sizlere geri dönüş yaparım.

Not: Dosyalar 64 bit uyumludur.

İndir

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Oyun yüklerken, bilgisayar yüklerken kurulumdan dolayı veya indirdiğiniz, aktardığınız dosyaların eksik olmasından kaynaklı olarak dll hataları ile karşılaşırsınız. Bu konuda ciddi bir araştırma yaptık ve size kesin çözüm getirecek bir yöntem keşfettik. Lafı uzatmadan DLL Hatalarına Kesim Çözüm konusuna bakalım.
    http://www.windowshatalari.com/dll-hatalarina-kesin-cozum-dll-hatasindan-kurtulma/
    http://www.windowshatalari.com

    YanıtlaSil
  3. olmadı hepisini attim ama oyun 0xc000007b hatası veriyor

    YanıtlaSil