21 Kasım 2015 Cumartesi

My Demons - Starset (Türkçe Çeviri)

İlk çevirimdir, hataları yorum olarak belirtebilirsiniz.


mayday! mayday!
yardım sinyali, yardım sinyali

the ship is slowly sinking
gemi yavaş yavaş batıyor

they think i am  crazy but they dont know the feeling
deli olduğumu düşünüyorlar fakat onlar hissedemiyorlar

they are all around me circling like vultures
hepsi  etrafımda akbaba gibi dönüyorlar

they wanna break me and wash away my colors
beni kırmak ve renklerimi aşındırmak istiyorlar

wash away my colors
renklerimi aşındırmak

take me high and i'll sing
beni yükseğe çıkar ve şarkı söyleyeceğim

oh, you make everything okay
oh, sen herşeyi yoluna koyuyorsun

we are one and the same
biz biriz

oh, you take all of the pain away
oh,  tüm acıyı uzaklaştırıyorsun

save me if i become
kurtar beni eğer dönüşürsem

my demons
şeytanlarım

ı cannot stop this sickness taking over
bu hastalığın yönetimi ele alışını durduramıyorum

it takes control and drag me into nowhere
kontrolü ele geçiriyor ve beni hiçliğe sürüklüyor

i need your help, i cant fight this forever
yardımına ihtiyacım var, sonsuza kadar savaşamam

i know you are watching, i can feel you out there
izlediğini biliyorum, buralarda olduğunu hissediyorum

take me high and ill sing
beni yükseğe çıkar ve şarkı söyleyeceğim

oh you make everything okay
oh, sen herşeyi yoluna koyuyorsun

we are one and the same
biz biriz

you take all of the pain away
sen bütün acıyı uzaklaştırıyorsun

save me if i become
kurtar beni eğer dönüşürsem

my demons
şeytanlarım

take me over the walls below
beni duvarların aşağısından kurtar

fly forever
sonsuza dek uç

dont let me go
gitmeme izin verme

i need a savior to heal my pain 
acımı dindirmesi için bir kurtarıcıya ihtiyacım var

when i become my worst enemy
en kötü düşmanıma dönüştüğümde

the enemy
düşman


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder